Counting stars

älskling Lexus
 
Godmorgon babes, sitter just nu med kaffekoppen i handen och lyssnar på lite awesome musik.
Jag hade verkligen sjukt ont i huvudet när jag vaknade, men jag visste ju att de va pågrund av koffein brist haha så jävla skumt att man kan få ont i huvudet utan kaffe. Idag är det i alla fall lördag, älskade lördag! Idag ska jag städa mitt rum, vara i stallet, städa Alexanders gamla bur, sticka till Ebba en stund troligen och ge henne hennes födelsedags present för hon fyller 16 imorgon och sen så kanske jag ska va med Linnea. Men vi får se hur allting blir, brukar sluta med att jag ligger och sover i ett hörn eller något...
Annars så sticker jag alldeles strax till min fina häst och går en långpromenad med henne - alldeles för länge sen sist! Ska dricka en till kopp kaffe till bara så jag inte somnar påvägen ut för satt och snackade hela natten med ett ex haha, de va mysigt det med men inatt blir det SÖMN. (eller nej, sömn är för töntar)
Pussar Alexandra
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback