GOOOOOD JUUUUUL OCH SÅNT MYS

GOD JUL ALLA OTROLIGT UNDERBARA MÄNNISKOR DÄRUTE!
Äääääntligen är det juuuuulaaaaafton, förstår ni hur taggad jag är eller? Borde egentligen inte vara det - men guuuuud vad jag längtar till att vakna imånbitti, säga godjul till alla, dricka en kopp kaffe och öppnar en julklapp. Kommer säkert bli asmys, för det brukar/brukade de bli! :) Annars så sitter jag med hela familjen (utom Manne) i vardagsrummet och dricker julté och lyssnar på mumford and sons i hörlurarna, faktiskt ganska mysigt även om jag borde sova. Men äh, sova är överskattat + att jag inte ens är lite trött så ah ;) Träffade förresten fina Ebba innan och bytte julklappisar, var faktiskt super mysigt även om vi träffades i max fem minuter innan jag var tvungen att gå hemåt igen! 
Nu ska jag dricka upp mitt té i alla fall innan jag ska sova, puss och natti!
/Alexandra
 
Jag i långt blont hår... never again 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback