I'm friends with the monsters under my bed

Godmorgon, ni förstår inte hur trött jag är... Sebbe väckte mig tio och bara "Du får inte sova mer och du måste städa ditt rum om du ska åka någonstans" Dö säger jag bara. Så måste börja städa mitt rum om typ fem minuter om jag ska få sticka till grand och handla julklappisar&fika, har egentligen inte ork till att städa rummet också. Men vi kör helt enkelt! Imorgon är det måndag med och jag har lovat Bettan att komma till skolan, så vi får se hur det blir. Slutar ju om bara två veckor och tar jullov så jag tror jag klarar mig tills dess! Nu ska jag börja städa, sen duscha och fixa mig innan jag sticker till stan för att möta upp en fin vän!
/Alexandra
Körpåenhejjagärskitigochharvaritochfixatdäckpåenbiliskolanförjagärbadassbild!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback