"Och har du vin och sprit?" "så att det räcker för att få hela fjärden full av sorger"

Godmorgon guys! Vaknade typ kvart i två av att min käre syster ringde, sov ju hos Ebba inatt vilket var mysigt trots att vi mest degade i sängen och kollade det nya avsnittet av Vampire diaries och någon film med helt sjukt mycket sexscener. Har dock världens huvudvärk så sitter och försöker bota den med lite kaffe, bästa boten helt klart! Min syster trodde jag va bakfull när hon ringde vilket jag tyckte va smått kul, för jag drack verkligen inte ett skit igår. Somnade dock tidigare än vanligt så sov ju verkligen mycket mer än vad jag brukar nuförtiden.
Men jag ska dricka upp mitt kaffe nu sen ska jag duscha för ska på någon glöggsakidakipaki.
PUSSISAR /Alexandra
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback