Du kan gå din egen väg

Godmorgon guys!
Idag är det en otroligt seg dag ska ni veta, men det blir nog bättre med lite (ännu mer) kaffe och lite smink i ansiktet. Brukar bli så alltså, funderar dock på mjukisstile idag, för mjukis är det bästa som har skapats.. förutom glass då.. glass är bättre än mjukis! Alldeles strax ska jag fixa mig och sticka mot stan och sen ska jag till en kompis och kolla film innan jag ska på möte :) Förresten så avskyr jag människor som inte riktigt fattar att man kan få vara ful vissa dagar också, för man är inte alltid super badass och går runt i klackar liksom. Mjukisbyxor kan också vara fett snyggt! MEN nu måste jag dra på mig något och sluta ligga och dega i la säng.
PUSS
 
Alexandra
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback