Hon skär sig i handleden i solskenet för hon säger att hon redan sett Spanien och världen förtjänar inte dig För du är det finaste jag vet när allt annat här är falskt och fel och jag går bara ner mig för det är så jag säger det du är det finaste jag vet

Jag kommer sakna solen, jag kommer sakna värmen och lyckan. Jag kommer sakna friheten, att få känna mig så fri som det möjligtvis bara kan bli. Jag kommer sakna känslan av att helt tappa taget om världen och vara så lycklig som det bara går. Jag kommer sakna att älska, att vara så kär att det gör ont att tänka på att personen inte är nära just i den sekunden. Jag kommer sakna allt det där så inihelvetes mycket, jag kommer sakna att känna allt.
Alexandra

Ja
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback