Johnny du och jag borde starta upp ett band låta det explodera i skyn Det är svårt att inte gråta När jag tänker på oss två nu

GODMORGON ALLA UNDERBARA MÄNNISKOR DÄRUTE!
idag är det en helt vanlig onsdag, ska bli mysigt att bara ha massa tråkiga lektioner hela dagen. Nej, men jag vaknade imorse heeeelt slut vid klockan fem. Mardrömmar är alltid nice att drömma hela långa natten, dessutom märkte jag när jag duschade imorse att jag har blåmärken över hela kroppen! vaaaffföööö kanske ni undrar? jo min flickvän gillar att bitas, tyvärr. kan lova er att det inte alltid är speciellt mysigt att bli biten och få blåmärken överallt.
Hinner inte skriva så mycket mer för ska alldeles snart klä på mig, för det har jag inte orkat med ännu och sen ska jag sticka till laaa buss i kylan och vänta på bättre tider. Efter skolan idag blir det möte, funkar väl det med även om jag inte är super sugen. Sen blir det hem och SOVA för jag är verkligen fortfarande super duper trött och vill sova i ett hål några timmar, men antagligen ska jag väl hänga på stan några timmar också som vanligt på onsdagarna... Imorgon blir det att sova över på skolan för på fredag har jag svinhuset... igen -.- Men ni får ha en bra dag, pussss
 
Alexandra
 
älskade människor på bilden <3
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback