Alla dom små sakerna gör helheten

Jag har tänkt på en sak - det här med att människor är så extremt olika. Varje liten människa har en speciell och unik grej med dom som gör dom just det, Unika. Jag älskar att ingen är den andra lik och att alla har olika svaga och starka punkter, alla har olika grejer med dom själva som dom inte tycker om lika mycket. Jag tycker alla dom små sakerna gör en människa till just dom, till exempel en grej som beskriver mig otroligt bra är att jag har mjölk i mina nudlar, det är unikt och det är jag. Förstår ni vad jag menar? En liten grej som en glugg gör en människa speciell, en liten liten sak kan få någon att stanna och hålla kvar i en person. Jag har många människor i mitt liv som är så lika varandra - men någon liten grej skiljer dom åt och gör dom till någon annan och det är de som är så otroligt härligt. varje människa man träffar lär en något nytt och beter sig helt annorlunda från den nästa, åååh jag älskar alla dom här små sakerna hos människor. Eller en annan grej jag tänkt på är dom små sakerna i livet också - jag och Linnea pratade om det häromdagen sen, att dom sakerna som egentligen inte betyder särskilt mycket betyder ALLTING i slutändan. Att gå ut och gå med sin bästa vän, sin älskade häst och kolla upp på stjärnorna kan göra en dålig dag bra. Eller som att ta en fika med en människa man träffar varje dag annars kan bli så otroligt speciellt, eller att träffa en människa man inte tyckt om innan och inser att den människan är någon av dom bästa personerna som finns. DET är livet. Förövrigt så är de dags för BLACK VEIL BRIDES imorgon, sååå taggad!
 
 
Alexandra



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback