Du är inte ens värd ett hejdå

GODMORGON BLOGGEN!
Idag är det torsdag - vilket betyder att det är en dag närmare fredag! Jag skulle egentligen vara med Ebba i helgen men hon ska till Vetlanda istället och träffa en kompis. Så blir fast här forever alone ;) Nej, men ska nog hänga med Maria faktiskt. Och sova såklart, behöver nog sova. Vaknade i alla fall för typ en kvart sen och skulle egentligen vara vid min bror vid tio, men får bli halv elva. Sen skulle jag fika med Olivia - men måste ta hand om valpisen så jag fick avboka det tyvärr :/ Mitt kaffe blev klart nyss så ska faktiskt gå och hämta en kopp snart för jag har inte fått mitt morgonkaffe än! Så ni får ha det super mys idag, puss 
Alexandra
 
Jag vill i alla fall bara säga tack till mina sjukt fina vänner - ni betyder verkligen allting.
Jag älskar att jag inte ens behöver säga hur jag mår utan ni bara vet det och kollar på mig & vet att jag ljuger. 
Jag älskar att ni får mig på så bra humör direkt. Har jag en dålig dag så accepterar ni det och bara vet att jag inte menar att vara dryg. Även om det varit många dåliga dagar på senaste - så vet ni att jag älskar er och att jag inte är sånhär hela tiden. Ni vet att ni är dom finaste som finns och att ett sms gör hela min dag så mycket bättre. Ni är så himla underbara hela bunten. 
tack <3 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback