Nu kör vi igen

A
 
Hej människor! Det var ett tag sedan jag bloggade här nu, men jag startade ju en blogg med min homie så var ganska upptagen med att blogga där. Men av privata anledningar har jag bestämt mig för att sluta blogga där några veckor & fortsätta här. Vi må ha tappat en del läsare, men det är inte därför jag skriver. Utan jag skriver enbart för att jag tycker det är roligt! 
 
På senaste har det väl inte hänt särskilt  mycket i min värld, eller jo en hel del. Men det suddar vi ut nu och fortsätter på nya spår! Byta umgängeskrets, ta tag i skolan, mitt liv och framför allt bli en lyckligare mig. För på senaste har allting blivit så otroligt blurrigt, dagar flyter ihop och jag vet inte längre vem jag är. Men det är det jag ska lista ut! 
 
Nu kör vi helt enkelt. Ny kula. Let's go
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback