Swagelicious

Min rubrik är fan awesome idag.. #avundsjukpåminegensmarthet
Godmorgon guys, sitter för tillfället in my livingroom och försöker få igång någon av mina laddare (hej och hå, tagit sönder ungefär 40 laddare vid detta laget... spill aldrig öl på dom är ju ett tips till er alla festnissar därute) och ska snart ut och gå med Mannes hund som är här idag, sen kommer mina bröder (dom som jag faktiskt delar DNA med) och mormor&morfar och så ska vi ha söndagsmiddag. Veckan framöver består av hemmasittande&sen skola vilket ska bli.... ganska tråkigt för att vara totally ärlig. Shit, min svengelska idag är ju riktigt vacker, men till mitt försvar så har jag riktigt ont i huvudet och är trött som aldrig förr osv....
By the way så kommer ett inlägg om mitt tjugohundratretton lite senare (om jag orkar sätta mig och skriva de vill säga.. men det fixar sig nog) Nu ska jag fortsätta med det jag håller på med och sen ta itu med mitt roliga liv.
massvis med pussar och sånt mysigt
/Alexandra
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback