Tro på livet

 
 
Godkväll alla otroligt fina peepz därute, idag har dagen bestått av att sova, hänga med Ebba (vi fixar en liten sakidaki just nu som kommer va en liten överaskning) och städa mitt extremt stökiga rum. Orkaaaaaar inte för att vara ärlig. Hade egentligen behövt sticka in till stan och fixa lite grejer och träffa min flickvän. Men det får vänta lite, för enligt mamma är jag fyfy om jag inte städar först. *suck*
Imorgon är det ÄNTLIGEN freaking fredag, ska bli så skönt och sen på onsdag är det skola.... yay eller något!
Vet dock inte ens vad jag ska gå, eller om jag ens ska gå (okej, det ska jag faktiskt). Men det löser sig, för det gör det alltid. Men nu måste jag städa mitt kära rum, puss
Alexandra



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback