"Run into me sunday tell me you had one hell of a time. And through the haze and the gunsmoke i'm forced to believe you're probably right."

Tänkte vi kör på en liten "haul" av något slag bara för att jag typ aldrig gör det och för att jag verkligen borde börja göra det... Förresten spillde jag kaffe utanför mitt rum imorse och insåg nyss att jag glömt torka upp det #Yolo
 
Kjol New yorker, fett badass på faktiskt om jag får säga de själv, 100:-
 
Jeans Gina tricot , kostade 400-500
 
As fin tröja från Gina tricot, 200 kronor
 
Kofta från Gina tricot, as mysig och glittrig. Ingen aning om hur mycket denna fina skapelse kostade
 
 
Och nu kör vi grejer jag fyndade på rean igår med mamma:
 
As söta pyjamasshorts från Lindex, 75:- (Förstår ni hur svårt de va att få en bild på dom här eller? gosh.)
 
Kofta ifrån New yorker som kostade runt 100 lappen
 
Bikbok, typ 150 kronor
Vet inte riktigt fall det är min stil eller inte, men den är otroligt jäkla söt i alla fall
 
Röda jeans från Gina tricot, 150 :-
 
Alla bhar kostade ca 100 :- styck och alla trosorna ca 40 :- styck
från Lindex
Bh Lindex (världens jävla pushup så får typ 2 kupor större vilket alltid är nice men ja), trosor Gina tricot
Trodde dom skulle matcha mer när jag köpte bhn till, men apparently not
Från Lindex
Från Lindex
 
Dom är lite mer chillidill, hemmakvällish men fortfarande söta osv. Från Lindex
 
 
Och så fick jag dom här i julklapp av finaste Ebba, så extremt snygga!
Finns att fynda på New yorker om ni är lite sugna på att hetta upp sexlivet lite. (och ja, jag är extremt trött och vet inte vad jag babblar om...)
 
Nu ska jag dricka te, mysa osv innan jag ska sova! Hoppas ni får en mysig natt/dag, puss
/Alexandra
 


Vilka fina underkläder :)

Kan du inte visa några när du har dom på dig ? :) ♡

Svar: Haha, shit mannen du är verkligen desperat.
Jag vet att jag är sexig, men tagga ner lite vavavavavvavava
Linnéa & Alexandra

2014-01-02 // 12:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback