Johnny med amfetaminet

Allting är ganska messed up just nu
Lite bilder från senaste tiden! Jag vet att bloggningen verkligen inte är ett dugg bra just nu, men det händer så mycket saker runt om hela tiden så jag vet inte längre. Annars så är livet härligt som fasiken - allting löser sig även om det inte alltid verkar så. Min älskade Ebba fick mig att inse vad jag verkligen vill igår, hon förklarade för mig vad som är bra och vad som är fel som in i helvete. Neveragain är allt jag säger om den biten. Förresten så ska jag försöka blogga normalt igen, men hur det kommer fungera vet jag inte.. Idag blir det i alla fall söndagsmiddag med hela familjen (även dom som flyttat hemifrån) och det blir mys tror jag, skulle egentligen stuckit till Ingelstad för att träffa kompisar men jag vet inte hur det blir med den biten alls faktiskt.. Får nog omboka det! Men ni får ha de super bra, måste dricka upp mitt kaffe nu! Puss
/Alexandra



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback