Men det äter upp dig när du ligger i din säng. Åh gud det gör så ont att nåt så nära kan va så långt bort.

Godmorgon människor!
Idag är det nog världens segaste morgon, drömde typ hela natten om ingenting så de kändes som att jag låg vaken och typ tänkte. Ingen sömn här inte! Men det är okey, de kan va mysigt det med!
idag är det i alla fall tisdag - segt som fasiken... Men som sagt : positivt tänkande så nej denna dagen är en bra dag. Se allt det lilla i varje dag oså! Nej men jag ska faktiskt bara ha en lugn dag idag, hem och vila efter skolan och allt sånt där mysigt. Nej men tänkte ta en dusch innan jag sätter på lite musik och sätter mig och sminkar mig. Ha en bra dag eller något :*
Alexandra
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback