Jag är faktiskt sjukt lycklig just nu

Godmorgon guys!
Vaknade för någon timme sen av att gose Leo ringde mig, så pratade vi en stund - han gjorde helt klart min morgon tusen gånger bättre och jag är faktiskt as glad idag. Egentligen skulle jag och Ebba gå ut och gå vid nio imorse, men ringde henne och hon svarade inte och sen när jag kom in på fb vid elva så såg jag att hon skrivit där och då kom jag på att hennes mobil är cp.. Lyckat! Men ska tvinga henne gå ut ikväll istället!
Idag har jag totalt fullspäckat schema - Ska strax sticka till min flickvän och träffa henne någon/några timmar, sen ska jag hem, gå ut och gå med Ebba och sen ska jag till henne och sova över. För imorgon ska vi sticka jätte tidigt till hennes systers pojkvän och fixa en sak, sen till simhallen och träna och sen får vi se lite. Ska i alla fall bli supermys&känns som det är något som behövs efter allt som hänt på senaste! Är i alla fall sjukt taggad på livet och på att börja satsa på allting igen, ska bli så sjukt kul och jag och Ebba har mycket "projekt" på G framöver! Men det är hemligt tillsvidare - nu ska jag fixa mig och klä på mig för annars kommer jag aldrig komma iväg!
Pussar /Alexandra
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback