"Jag ser en ensam mamma som inte vill nåt annat än att sluta känna helt fast i ett dilemma där hon inte ville hamna, utan cash-flow. Ingen man som ville stanna så. Nu gråter hon med alla som känner samma samma. Aj, jag känner med dig mamma. Men vet att dina tårar rymmer ändlösa rymder. Av samma känsla Som du söker i en man eller nåt annat"

Idag känner jag mig instängd, som om väggarna närmar sig och jag snart kvävs till döds. Som om allting jag har nu inte duger, ingenting duger och jag är ensam men ändå inte. Jag kollar tillbaka på året som gått och saknar allting. Jag saknar mig, jag saknar stallet, jag saknar min bästavän, jag saknar bergunda, jag saknar känslan av att livet betyder någonting, att kolla upp på stjärnorna mitt i natten och njuta, saknar att vara lycklig utan att behöva dricka, saknar att kunna kolla på mig själv och vara nöjd med den jag är. Det saknar jag. Men 2014 ska bli så jävla awesome, det är bestämt nu.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback