TJUGOHUNDRATRETTON

Hallå igen! Nu när jag har tid så kommer ett lite mer genomtänkt inlägg (eller vadå genomtänkt, jag tänker aldrig) och ska alltså förklara mitt tjugohundratretton för er, på ett mer eller mindre flummigt sätt. För att allting jag gör är typ flummigt haha... ajaaa, LET'S DO THIS GUYS!
I början av året blev det en heeeeldel stallhäng och jag var fortfarande kvar i det gamla stallet och i princip all min tid gick åt till just stallet..Mysigt och allt det dära faktiskt!
Jag koncentrerade mig på skolan ganska mycket just i början av året - BTW HADE JAG RÖTT HÅR HÄR. DÖR SÅ SEXIGT
Var och kollade på finaste Lexus för första gången!
Och sen fick jag hem honom någon månad därefter!
Jag började pyssla med älskade Roydon - den mest missförstådda hästen of all times helt klart. Och en av dom finaste och bästa individerna som någonsin existerat
 
Jag stack till Paris med älskade familjen!
Mina ögonbryn knasade totaaaalt alltså
Lex sparkade ut mina tänder och jag tyckte det var grymt kul haha... Kom ihåg att jag inte hade skrattat så mycket som jag skrattade då på sjukt länge
Många körrundor med Jacken och många promenader!
Blev tillsammans med Pontus och förlorade även min oskuld till denna otroligt fina lille individ. (bilden är tagen dagen efter så det är därför det blev en egobild #swag) Gjorde btw slut med Pontus typ nån dag efter hahaha
Slutade nian!
Började umgås med Ebba mer igen, vilket jag är OTROLIGT glad över!!
Första övernattningen med älskade Linneaaa.. vi tältade och de ösregnade och det läckte in.. men de va mysigt i alla fall hahaha
Flyttade stall och skulle va badass och lasta Alma.. gick inget vidare är väl allting jag säger.
Red Philip liteee
Körde till Bondmorans en hel del med Lex.. och alla trodde att han va ett sto, dont see why likzåååm
Var på falsterbohorse show (alltså tar BARA egobilder för har inte kvar dom andra bilderna... känner mig en aning egocentrisk osv)
 
Hände såklart mer extremt roliga saker i somras... men ja, en hel del är en aniiiing för privat xd Så vi säger helt enkelt : sommaren 2013 was awesome
Började även skolan och lärde känna så sjukt fina människor så det smäller om det, detta var nog den bästa tiden på HELA året.
Hände även lite tråkiga saker under hösten såklart...
 
Träffade min flickvän också, vilket jag är extremt tacksam för <3
Träffade min älskade bestisfestis <3
Hände även sjukt många andra saker, vilda fester, häng på stan, träffade helt underbara personer, rökte på, drack som aldrig förr, sov en hel del i ingelstad och allt sånt... så ja.. detta året har minst sagt varit både bra och dåligt. Men jag ångrar det ABSOLUT inte någonstans!!
 
Och ja.. jag tröttnade på att leta bilder i slutet då dom flesta bilder jag har på datorn är egobilder, bilder på mina hästar eller bilder på typ fina citat. #fucklife
 
pussar /Alexandra
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback