"Det fanns ett ljus som aldrig släcks i sångerna från min uppväxt I hela mitt liv har jag litat på min tur men det här kan jag aldrig slingra mig ur "

Känner mig lite sliten för att vara ärlig - har typ stressat runt som fasiken i flera dagar och har typ inte vilat någonting alls. Har inte sminkat mig sedan julafton vilket har varit sjukt skönt, bara fyllt i ögonbrynen lite som mest. Och ja, intresseklubben antecknar absolut! 
Så nu undrar ni vad som hänt dom senaste dagarna - så tänkte låta er hinna ikapp med mitt tråkiga lilla liv.
 
I onsdags kom jag hem från Blekinge&mormor och morfar's place, var faktiskt ganska mysigt för att vara ärlig! Direkt när jag kom hem så blev det stallet, hem till Ebba och mys med familjen. I torsdags stack jag till stallet på morgonen innan jag tog tåget till lilla Emmaboda och hängde med Bettan. Vi kollade film, käkade, pratade ut om livet och stack till världens mysigaste lilla affär som dom hade där. Typ massvis med ljus, smink, fina tallrikar, parfymer och allt möjligt! Sen åkte jag hem, träffade lite kompisar innan jag stack med mamma till grand och shoppade en hel del på rean. Sen spenderades kvällen med älsklings Ebba! Idag får vi se lite vad som händer - blir det inte att sticka till min flickvän (som jag inte träffat sen i måndags) så blir det hemma kväll vilket jag tror kan bli mysigt det med. Nu ska jag faktiskt gå och duscha och sen ska jag försöka fota allting jag köpte igår. Puss /Alexandra



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback