Du är mitt misstag

Godmorgon alla fina människor!
Idag är jag sjuk, kan inte förstå hur otroligt sjuk jag är själv. Har ont överallt, kan inte andas och snorar.. Så idag blir planen att ta de lugnt hemma och lyssna musik, plugga, kolla serier och bada. Jag är inte ens hungrig liksom, blähäää. Det är ju alltid de jag gör annars när jag är hemma ;) nej, men imorgon ska jag försöka släpa mig till skolan men vi får se fall de ens är lönt... Hur jag än gör så kommer jag aldrig orka vara med på SPLen på fredag haha. Jag har egentligen inte ett jäkla skit att skriva om, mer än att jag kommer få panik här hemma om jag tvingas stanna här hela dagen. Nu ska jag i alla fall gå och fixa te och bada, perfekt mys!
Puss /Alexandra
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback