jag gillar dom här random listorna

 
1. Har du ett par rosa string? - Några stycken
2. Vem var den senaste du pussade? Maxine
3. Gillar du någon nu? - Ja
4.Vad gjorde du inatt? Ehm, Det är natt nu så.. pratar i telefon med min lover.
5. Hade du berättat för din föräldrar om du blivit gravid? - Nja, hade rymt till Afrika och fött ungen där och sålt den på marknaden eller något.Nej, men jag hade sagt något till min mammut.
6. Hade du blivit glad om din kille/tjej friat till dig? - haha, alltså. Nej, mest sur.
7. Klackskor eller sneakers? Sneakers.
8. Kjol/klänning eller jeans? Jeans, har man kjol kan man inte sära på benen när man sitter och jag gillar att ha särade ben... lät skumt men ändå.
9. Äkta hårfärg? Innan blond, nu är jag säkert mer åt de råttfärgade hållet.
10. Nuvarande hårfärg? Någon form av brunt i guess
11. Frisyr? Nej.
12. Skostorlek? 36, 37, 38 (oftast 37)
13. Civilstatus? FLICKVÄN <3
14. Har du någonsin vart kär? Ja!
15. Tror du på kärleken? Jarå.
16. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? Nej, men har mått riktigt skit pågrund av kärleken ibland. Men inte så att jag inte kunnat äta, sova eller typ gå upp ur sängen. Så nej de har jag nog inte.
17. Har du någonsin krossat någon annans hjärta? Ja.
18. Har du någonsin blivit kär i din bästa vän? Klart jag har, är kär i min bästisfästis hela tiden
19. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? haha, nej. Jag var det innan men nu är de typ whatever.
20. One night stand eller förhållande? Båda är ju extremt mysiga såklart&det beror på fall man känner för mysiga hemmakvällar eller vilda utekvällar. Men... atm är det nog förhållande, men innan va de lätt one night stand.För de är gosigt med sex.
21. Vild fest eller romantisk hemmakväll? Beror på humöret, båda är ju riktigt awesome såklart. Sen är de ju vem man spenderar hemmakvällen med också såklart.
22. Telefonkontakt eller face to face? Åh, helt klart face to face. telefon är också gosigt på nätterna dock
23. Har du någonsin velat ta livet av dig? Ja.
24. Har du någonsin gått på bio ensam? Nope, måste dock göra de nån gång i mitt liv *yolo*
25. Saknar du någon just nu? Ja helt klart. 
26. Är du glad? Ja, men mest trött och gosig.
27. Har du någonsin blivit jagad av polisen? hahaha, jarå. Vem har inte?
28. Har du hund? Yes, älskade fulis boyis
29. Tror du på spöken? Ja, helt klart.
30. Skulle du vilja väga mer? Mhm, tänk drömmen att få va tyngst på gungbrädan!
31. Skulle du vilja dricka dig full nu? Vem vill inte vara full hela tiden?
32. Kan du låta bli att prata i fyra timmar? Nja, de blir la svårt.
33. Kan du vara på en fest utan att dricka? KLART... (nej absolut inte)
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback