My block

ÅH ÄLSKADE BABES <3
JAG ÄR TILLBAKA, HAR DATORN I KNÄET OCH MOBILEN BREDVID MIG IGEN OCH DE KÄNNS SÅ SJUKT BRA. KISSEN LIGGER ÄVEN BREDVID I SANN BLOGGPOSE (ALLTSÅ CHILLPOSEN DÄR HON LIGGER OCH SMÅ SNARKAR).
 
Nej, men hej bloggen!
Här kommer ett litet mer normalt inlägg, har inte haft dator med mina bilder på eller mobilen sen i onsdags så bloggningen har  blivit lite bortprioterad. Hänt en hel del sen sist, men orkar fan inte ta upp allt heller.
Ikväll har jag i alla fall umgåtts med min älskade Ebba och myst, behövdes lite mysisdagis.
Jag är helt sjukt trött så orkar fan inte skriva så mycket mer än att min käre Alexander också dött idag. Min hamster alltså. Kommer sakna den lilla krabaten en hel del kan jag ju säga, men det är som det är.
Förresten så är denna låten en låt jag faktiskt gillar sjukt mycket just nu, älsklings Oskar visade mig den and i'm lovin it. Så ta och lyssna på den! pussar, yours truly
Alexandra
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback