Story of my life

"Aldrig har jag älskat dig så djupt som när jag höll på att mista dig"
 
Tjena bloggisen!
Sitter och väntar på att mitt badvatten ska bli klart så jag kan bada vilket är det jag längtat efter mest - ja efter min fina flickvän då såklart. Kände att jag kunde bjuda på lite bilder från igår och idag som INTE är enbart egobilder som det annars brukar vara (ego much eller?!). Igår spenderades i Blekinge med hela tjocka släkten vilket var mysigt, sov även över hos mormor&morfar och kom hem idag runt fyra tiden då jag stack till stallet och spenderade lite tid med mina hästar. Sen kom jag hem, mös och käkade med familjen innan jag stack till Ebba och umgicks med henne, hennes bror, Victor och hans flickvän Linnea vilket var treeevlans. Sen nu blir det badning som står på schemat (kollade även på film med familjen, men sket i det sen för de va världens dåligaste film...) innan jag packar inför imorgon för då ska jag till eeeemmmaaaboooda & sova över hos Elisabeth! Så alltså kommer jag inte få träffa min flickvän förrän på fredag eller lördag, vilket suger en hel del men så äre antar jag! Imorgon ska jag även hinna med stallet&att fika med en kompis, möjligtvis åka och träffa min flickvän en snabbis men vi får se! Nu ska jag bada och mysa resten av kvällen! Pussar
/Alexandra



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback