Vi kan inte upptäcka nya hav om vi inte har modet att släppa blicken från stranden.

"Definitionen av galenskap är att upprepa samma beteende med förvänta sig ett annat resultat"
Helt otrolig helg för att vara ärlig, även om min äckelmens förstör allting i sin väg. Fuck lajf. Men annars har faktiskt helgen varit supermysig, i fredags va jag på stan med min flickvän (fick ett superfint armband av henne lite spontant, gosis) innan jag kom hem och mamma hade köpt mcdonalds <3 och så stack jag till Ebba, vi skulle egentligen kolla film. Men blev att vi träffade tre killar som va super schyssta (då iaf..) och hade trevligt. Sen i lördags var jag i götlaaaborg hela dagen och träffade killarna i BVB, kollade konsert, blev bjuden på mat av embluts föräldrar och hade de supermys. Ångrar mig som fan att jag inte sket i mitt illamående och hoppade och skrek som alla andra.. men när jag har mens förstörs verkligen allting. Sen idag har jag varit och passat min brors hund och käkat piza och grejer, super mys! Nu ska jag ringa en vän och snacka lite innan jag går och sover! Helgen är ju trots allt slut och det är skola imorgon. Pussisar!
/Alexandra
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback