When you go to sleep, when you try to hide the pain, it causes you shattering toughts inside of me, i need you now. I wanna live again, can't waste more time

Godmorgon guys!
Jag vet att ni ibland får stå ut med mina depp inlägg, men ibland bara blir det så...
Idag är jag i alla fall hemma igen, jag vet att jag borde släpat mig till skolan men jag somnade fyra inatt så kände inte riktigt för det. Dessutom så klarar jag det inte heller riktigt, för jag vet att jag har gjort så inihelvetes fel när jag bara försökte lösa allting, dessutom så är jag bra på att lägga mig i saker. Så ja, ska helt enkelt inte dit på ett tag, orkar liksom inte riktigt med det. Ska snart till min bror, tror det blir bra ändå han lovade att bjuda på pizza men jag vill verkligen inte äta någonting, mår så inihelvetes illa hela tiden.
Jag är så ofantligt trött på allting, människor som jag har umgåtts med på senaste är så äckligt jävla falska och går runt och säger en massa saker så jag får skit, jag förstår inte ens vad jag gjorde för fucking fel.
Nej, jag ska dra täcket över huvudet en stund till och dö med en kopp kaffe. Ska även försöka trycka i mig lite mat, men good luck med det. Mår illa bara jag tänker på mat. BLÄHÄ.
Men ni får ha en alldeles underbar dag, puss!
Alexandra



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback