Your body is a weapon and it makes me wanna cry

Hej darlings, sitter och försöker släpa mig ut och gå en runda för jag har så sjukt mycket överskottsenergi, sen ska jag städa mitt rum och städa i köket så min kära mamma blir glad. Men det är kallt ute, jag hatar att gå ensam och jag vet inte riktigt vad jag lagt mina hörlurar (igen.. suck). Men ja, får väl bara göra det...
Annars så ska jag till stallet idag och försöka övertala mamma att låta mig vara hos min älskling inatt och sova där, måste ju funka om jag gör vad jag ska tycker jag väl! Imorgon är det lördag och då ska jag passa min brors hund, vilket är otroligt mysigt för då kan man bara slappna av och ta det lugnt, sen ska jag vara med min babe Ebba efter det! Har inget intressant att skriva alls, mer än att jag är väldigt jäkla glad just idag för att för en gångs skull så är jag den jag vill vara. Men ni får ha det myspys idag - det ska jag ha!
Puss /Alexandra
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback