"För stjärnor hittar man alltid när det är som mörkast på natten"

Godmorgon guys!
Sitter just nu ensam på min frus väldigt stökiga rum och dricker kaffe, har sjukt ont i hela halsen och känner mig lagom sjuk idag alltså. Dessutom kan jag inte heller åka hem, för har prov vid halv ett och sen så har jag omprov tjugo över två som bara måste fixas nu. ORKAR INTE. Men ska strax ställa mig i duschen en stund (duschnörd deluxe) ska bara vänta på att alla bonnar ska börja någongång så de känns mindre pinsamt att stå och sjunga i duschen ;) Sen ska jag fixa mig så jag ser lite mindre sjuk ut och sen ska jag käka frukost, för jag är hungrig också.. helt fantastisk blandning, eller inte. Nu kom Matilda och Jennut precis in, så måste sluta skriva.
Dom haaar lektion nu hööhöhöh, skadeglädje eller något ;)
PUSSISAR
Alexandra
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback