Jag är inte kär i henne för vad hon är, utan för vad hon inte är.

EYYY HÖRRNI! JAG HAR VARIT FETT MED MEGA DUKTIG, STÄDAT HAMSTERBUREN OCH HJÄLPT TILL ATT LAGA MAT... JAG SKIVADE OSTEN OCH HACKADE LÖKEN, MEN STILL! JAG HJÄLPTE TILL!
Förresten är det bara jag som tycker det är jobbigare att läsa texten när caps lock är på? fett jobbigt är det, dessutom låter man så jäkla sur haha xD Livet har faktiskt varit ganska uruselt hela dagen, men nyss bestämde jag mig för att ändra till positiva tankar. Så här kommer en positiv lista om dagen:
 
1. Jag har fått träffa mina underbara ingelstadpolare.
2. My girlfriend bjöd mig på jordgubbsmilkshake!!
3. Linnea kommer till stallet!! :D :D :D :D
4. Hon ska köpa GODIS TILL MOI OCH HENNE!
5. BLACK VEIL FUCKING BRIDES OM BARA SEX DAGAR!!!!
6. Mina vänner är dom finaste som finns.. förstår ni det eller?! Ni är freaking underbara!
7. Min familj är den bästa som finns, finns alltid där.
8. Min älskade mammut är så otroligt fin och bäst.
9. JAG är otroligt bra jag med ska ni veta! Och ja, med tanke på hur jag mått på senaste får jag säga så om mig själv.. ELLER RÄTTELSE: ALLA får säga så om sig själva, lite egenkär är bra att vara.
10. Ebba bjöd mig på bio och mys i lördags, bästa vännen någonsin!
11. SKA TRÄFFA FINASTE MACKEDONKAN OCH LEXUS<333
 
SÅ JA. FINNS OTROLIGT MYCKET MER.. MEN NI HADE DÖTT AV UTRÅKNING, NU SKA JAG ÄTA. FÖR JAG ÄR HUNGRIG. PUSS OCH HEJ. /Alexandra
finaste hamsterpamsen i världen! <3
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback