Ta mig till kärleken

Allting har helt plötsligt blivit så invecklat - förstår ni hur ont det gör att älska någon som aldrig kommer älska en tillbaks?
Hej bloggen!
Idag har det nog varit en av universums bästa dagar på länge vilket jag är så himla glad över - hände bara en liten grej som läste sig hyfsat snabbt. Dock så har jag insett att jag är rädd för att bli sårad, jag visar aldrig riktigt mina känslor öppet för att det gör för ont att bli sårad av dom man litar på mest. Det är samma sak med min flickvän - det gör för ont för att jag någonsin kommer kunna visa henne allting och lita på henne till 100 %. Jag försöker, men det är så jäkla svårt. Jag kan inte ens planera någonting om framtiden för att jag är för rädd att någonting kommer hända och krossa allting som någonsin betydit någonting - jag kan inte för jag vet hur smärtsamt det kommer vara. Dessutom går det nu ett rykte om att jag haft sex med en person som jag absolut inte haft sex med, förstår inte varför folk lägger sig i och kommer på onödiga äckliga rykten? Jag kan inte vara en del av den där världen, jag kommer gå under om jag umgås med människor som snackar så sjukt mycket skit om allting. ONÖDIGT. Anyway så mår jag bra, är äckligt jäkla trött så ska tvätta av mig sminket och lägga mig och kolla på nån serie innan jag sover. Låter sjukt underbart! Ha en bra kväll, pussisar! /Alexandra



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback