I Can't Promise That Things Won't Be Broken, But I Swear That I Will Never Leave Please Stay Forever With Me

 Godmorgon chicas!
Min morgon startade väl helt okej haha - Sebbe kom in och väckte mig med dåliga skämt och kaffe, sen gick jag ut och gjorde frukost och tänkte nu duscha och fixa mig lite smått för ska till min fina flickvän om nån timme eller så. Sen blir det även stallet idag & möta upp älskade Linnea och snacka om livet, käka godis och sånt väldigt mysigt!
Har ni förresten tänkt på hur mycket livet ändras på tre sekunder och helt plötsligt är allting som var så mysigt otroligt fucked up? Men jag tycker faktiskt det kan vara mysigt det med haha, på något invecklat och sjukt sätt. Men ja, kommer bli en mysig dag och allt sånt, men nu måååååste jag duscha och fika och sen ta bussen.
Pussar! /Alexandra
 
Förresten så tänkte jag att jag antingen skaffar typ löshår (alltså sjukt mycket löshår) eller så klipper jag det liiite kortare än det jag har nu och kör på antingen blont eller riktigt svart. Kan inte bestämma mig.
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback