"Många ord man vill ha sagt men inte kan Tacksamheten blir för stor Det fastnar i min hals som kvävet i min röst stryper orden jag vill säga det jag bär på i mitt bröst"

 

Gjorde du något 2013 som du aldrig gjort förut?
Ja, massvis med saker... dock inte särskilt bra saker. Så vi skippar det haha.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Yes!

Dog någon som stod dig nära?
Ja, min hamster.. xd

Vilka länder besökte du?
Frankrike tror jag bara haha

Är det något du saknat år 2013 som du vill ha år 2014?
Yes!

Vilket datum från år 2013 kommer du alltid att minnas? 
Ingen aning, inga exakta datum. Mer minnen tror jag

Vad var din största framgång 2013?
Framgång? Typ inget

Största misstaget?
åh, shit. Typ att jag lät mig själv svika alla mina vänner, valde ifrån dom så att säga, och att jag inte spenderat så mycket tid som jag borde med min familj

Bästa köpet?
Ingen aning faktiskt :p

Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder, mat, hästgrejer, cigg tror jag och godis såklart.


Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, alla mina otroligt underbara vänner


Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2013?
Håkan hellström - en midsommarnattsdröm , Panda da Panda - ska du me och flya, Red nose - Sage The Gemini, bound 2 - Kanye west, Second and sebring - of mice and men, I follow you into the dark - death cab for cutie, underklassmusik - kartellen , smoke weed everyday - Snoop dog reeemix osvosvosv

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ledsnare tror jag, eller nej. Mer tom.

Vad önskar du att du gjort mer?
Spenderat mer tid i stallet, med familjen och mindre hänga i stan osv.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Ätit mindre hahahaha

Blev du kär i år?
Ja några gånger

Favoritprogram på TV?
Kollar inte på tv xd

Bästa boken du läste i år?
Vet faktiskt inte

Största musikaliska upptäckten?
asssåååå what

Något du önskade dig och fick?
Lex.

Något du önskade dig och inte fick?
Typ inget hahah

Vad gjorde du på din födelsedag 2013?
Var i Danmark med mamma, Elina, Cissi & Linnea och käkade och massa och dom kollade på Justin Bieber

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja, massvis med saker som kunde gjort det tusen gånger bättre.

Vad fick dig att må bra?
Vänner, alkohol, stallet

Vilken kändis var du mest sugen på?
Joel Faviere som alltid.

Vem saknade du?
Människa jag inte tänker nämna vid namn. Men ja

De bästa nya människorna du träffade?
Vetifan, folk från ingelstad är och kommer alltid vara dom bästa.

Mest stolt över?
Ingenting.

Högsta önskan just nu?
Att bli lycklig& att 2014 kommer vara totally awesome

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback