Och i staden där jag trodde att jag träffat alla fick du mitt hjärta att stanna

GODKVÄLL PEOPLE, ÖVERSKOTTSENERGI.SE HÄRBORTA.
 
Min och mammas konversation för cirkus tio min sen..
"Mamma, jag ska äta nattmat nu."
"Okej... varför det?"
"Jag gör alltid det.."
"Jo, men klockan är bara åtta?"
"Jo... men jag ska sova tidigt idag så tänkte om jag äter nu så sover jag sen..."
 
Känner mig en aning fet som ens erkänner det här, men nattmat är fan det bästa gud skapat.Kan skita i att äta hela dagen om jag bara får min älskade nattmat! 
åh, btw! Kommer ni ihåg när alla små fjortisarna sprang runt i dipdye? Jag var en av dom... åh, vad jag saknar mitt blonda hår ändå, så sjukt sexigt. Men om jag skulle färga tillbaka det hade det typ blivit slitet och shit så vetifan fall jag ens vill ha tillbaka det ändå..

MEN KÄNNER ÄNDÅ LITE YOLO ÖVER DET HELA OCH JA.. MAN KANSKE SKA TA OCH FÄRGA DET BLONT ÄNDÅ?
 
/Alexandra
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback